Ah, ihana päivä! Ihana ilta eilen! Ihana yö! No, aloitetaan alusta...

Eilen sattui paljon kaikenlaista, mutta suurin niistä oli kun Markus soitti mulle illansuussa ja teki tikusta asiaa... Oli ihanan kaunis aurinkoinen ilta ja hänkin oli menossa läheiseen ravintolaan, jossa istuu parhaimmillaankin viisi ihmistä illassa... Pyysin ystävääni mukaani ja menimme myös sinne muka yhdelle...

Lapset menivät siksi aikaa ex-mieheni luokse ja yksi venyi kahteen... Olin vain reilun tunnin siellä. Sitten mustasukkainen ex-mieheni soitti että minun täytyy hakea lapset. Lähdin kotiin ja kun sain lapset nukkumaan niin Markus soitti taas. Nyt se oli menossa kotiin... Hän siis asuu naapurissa =)

Hiippailin yön tunteina sinne ja juteltiin paljon... Hän oli edelleen samaa mieltä siitä ettei voinut olla kanssani koska minulla oli ollut Villen kanssa jotain... Kerroin kuitenkin tunteistani hänelle ja viimein päädyttiin nukkumaan sohvalle sylikkäin.... Nautin tilanteesta.... Tunnen sen vieläkin.... Sydän hakkaa ihan villinä!

Jätin hänet sohvalle ja hiippailin yöllä takaisin lasteni luokse... Olin saanut sanottua asiani. Toivottavasti se jäi hänelle edes jonnekkin sinne aivoston kätköihin...

Tänään en nähnyt häntä töissä koko päivänä. Mutta töiden jälkeen sain taas puhelinsoiton... villapaitani oli jäänyt sinne ja se oli nyt haettava. Juoksin taas sinne ja oli enemmän kuin mahtavaa olla sitä lähellä.. edes samassa tilassa... Kuinka rakastunut täytyy ihmisen olla!!!

Minun piti lähteä kotiin laittamaan lapsille ruokaa ja hän lähti jonnekin juhliin minne hänet oli kutsuttu.. Siellä hän on nytkin ja minä säälittävä odotan että hän vielä soittaisi kun menee kotiin... Haluaisin niin vieläkin kuulla hänen äänensä...