En ole kirjoittanut moneen viikkoon... Paljon on sillä aikaa tapahtunut... todella paljon. Loma alkoi viikkoa ennen juhannusta. Olin sen viikon ilman lapsia ja nautin omasta ajastani... huh huh, mikä viikko.

Perjantaina jo olin syömässä ex-mieheni kanssa. Pitihän sillekin antaa hetki aikaa =) Lauantaina lähdin naisten kanssa elokuviin katsomaan Sinkkuelämää. Sen jälkeen menimme syömään ja drinksuille. Illan päätteeksi hyppäsin Tallinnan lauttaan ja sunnuntaina olin Tallinnassa. Olin varannut kampaajalle ajan Tallinnaan ja se oli tämän kesän paras sijoitus =)

Sunnuntai-iltana tulin kotiin, nukuin ja aamulla lähdin Villen kanssa vuorokauden mittaisille treffeille. Meidän piti olla toisessa kaupungissa ja kuitenkaan emme uskaltaneet siellä vapaasti yhdessä liikkua. Ravintolakin valittiin sellainen jossa olisi varmasti rauhaisaa syödä ilman että törmättäisiin keneenkään... ja kun astuttiin ravintolasta ulos niin ensimmäinen ihminen joka tuli vastaan oli tuttu.... No niin kiinni jäätiin =)

Tiistaina heti kotiin päästyäni soitin Markukselle ja pyysin häntä lounaalle. Koko ilta sitten oltiin yhdessä ja hauskaa oli =) Keskiviikkona oli työpaikalla bileet. Markus katosi taas jäljettömiin =( Torstaina lähdin juhannuksen viettoon lasten kanssa.

Näin ne päivät kului ja Markus on vaan niiiiiiiiiiiin ihana ja mun elämän tärkein haaste tällä hetkellä. Oon saanut sen tunnustamaan rakkautensa vaikka se on niin kovakuorinen ettei siitä mitään saa irti...

rakastan sitä oikeasti paljon ja antaisin mitä vaan että se tajuaa sen. Mutta en ole ennenkään saanut sitä mitä haluan, joten kai tässä on alettava asennoitumaan siihen että loppu tulee pian tällekin suhteelle =(

Tämä viikko vielä lomaa ja se lähti miesten kanssa kalaan hyvästelemättä... eikä vastannut mun viesteihin eilen eikä tänään.... En tiedä mitä teen... välillä ajattelen että nyt loukkaannun sille jostain ja esitän sekunnin loukkaantunutta, mutta kun se sanoo jotain tai soittaa olen taas sulaa vahaa.... MIKSI??